In de recruitment markt levert iedereen hetzelfde en de concurrentie is moordend. De energie en ambitie van Capri Partners is anders, zij onderscheiden zich met een duidelijke focus op lef, impact en resultaat. Waar anderen afwachten, nemen zij initiatief. Vanuit die mentaliteit ontstonden een scherpe brandstrategie, een krachtige visuele identiteit en een uitgesproken tone of voice. Niet gewoon om mee te doen, but to change the game.
%201%20(1).jpg)
Hoe breng je een mentaliteit in beeld die draait om vastberadenheid, lef en onverwoestbare drive? Met een motto dat precies dat uitstraalt: We. Try. Harder. Het is meer dan een zin; het is de belofte van een team dat niet opgeeft, dat elke uitdaging aangaat en altijd 800 procent geeft. Soms met een randje. Zoals Capri zelf zegt: “Some people say we have an attitude. We take that as a compliment.”
Hun mentaliteit vormde de basis voor een merkidentiteit die kracht en karakter combineert. Donkergroen als fundament, betrouwbaar, professioneel en sophisticated. Oranje als accent, energiek, uitgesproken en met lef. Niet alleen in kleur, maar ook in toon. Samen vertellen ze wat Capri is. Rustig in vorm, uitgesproken in betekenis. Direct, vastberaden en met een duidelijke mening.
%201%20(1).jpg)
De website richt zich voor 80% op de professional en 20% op de opdrachtgever. De toon is helder, scherp en eerlijk. De conversie is zacht, maar doelgericht om zo snel mogelijk de juiste vacature te vinden. Het verhaal doet het werk. Wie zich herkent, klikt vanzelf verder of wordt op een natuurlijke manier door fijne animaties en transities naar het doel geleidt.
.png)
%201%20(1).jpg)
%201%20(1).jpg)